Er du i beit eller tvende sinn
Eg er fjellet, kom klyv meg inn
At alt er vel, du let meg tru
Men eg veit betre; at alt kan snu
Bli med meg, bli med meg
Vær ikkje redd, kom bli med meg
Då skal me fly på høge sky
Sei hei til sola ved morgongry
Eg vil ta deg med til ein ukjend stad
Kor du vil bli og aldri dra
Om verda di er mørk og grå
Mit kjærleiks lys er alltid på
Bli med meg, bli med meg
Vær ikkje redd, kom bli med meg
Då skal me fly på høge sky
Sei hei til sola ved morgongry
